Flottakezelés
STILL neXXt flotta
A flottakezelésben a mércét meghatározó szabványok
A STILL neXXt fleet a leginnovatívabb és leghatékonyabb webes portál a targoncák flottáinak optimalizálására. A rendszer új mércét állít fel a hozzáférhetőség, az elérhetőség, az átláthatóság, a felhasználóbarátság és a vizualizációs eszközök tekintetében. A STILL neXXt fleet egyetlen eszközben foglalja össze a felhasználó számára releváns összes információt. Ezzel vége a különböző típusú adatok egyedi kombinálásának. neXXt fleet összekapcsolja az összes adatot a gyors elemzés és optimalizálási akció érdekében.
Bejelentkezés STILL neXXt flotta
Itt találja a STILL neXXt flotta bejelentkezési oldalának linkjét, ahol bejelentkezhet felhasználói adataival.
A STILL neXXt flotta áttekintése
- Az összes releváns flotta- és targoncaadat áttekintése egyetlen alkalmazásban
- Egyértelmű vizualizáció
- Online hozzáférés bármilyen eszközről
- Az adatok biztonságosan egyesülnek a STILL szerverein
- Egyedi beállítás 9 alkalmazással
- értesítések - akár rendszerüzenetként, akár e-mailként - automatikusan bejelentik, ha bizonyos értékeket vagy határidőket túllépnek
Modul áttekintése: A STILL neXXt flotta komponensei
A STILL neXXt flotta 9 különböző alkalmazásból áll.
- Világos áttekintés és nagyfokú átláthatóság a targonca-flottáról
- Minden targoncaról gyorsan elérhető hasznos alapinformációk
- Közvetlen hozzáférés a targoncakkal kapcsolatos fontos dokumentumokhoz
A flottakezelés áttekintése:
A flotta áttekintése a teljes flotta áttekinthető bemutatása. Az egyes targoncak az egyes telephelyeiken is megjeleníthetők. Emellett targonca-specifikus információk is tárolhatók. Ezeket az információkat a felhasználó szerkesztheti és kiegészítheti.
- A szolgáltatási és finanszírozási költségek teljes átláthatósága
- Automatikus riasztás a meghatározott költséghatárok túllépésekor
- Részletes adatátvitel Excelen keresztül saját jelentési eszközökhöz
Az összes kérelem összefoglalása:
Az alkalmazás részletes áttekintést nyújt a flottával kapcsolatos összes számlázási dokumentumról, pl. karbantartási és javítási költségek, biztonsági ellenőrzés és biztosítás. Az alkalmazás lehetővé teszi több targonca összehasonlítását különböző helyszíneken. A vonatkozó összehasonlítások és számlázási dokumentumok Excelbe importálhatók vagy letölthetők.
- A karbantartási és ellenőrzési időpontok vizuális összefoglalása egyetlen alkalmazásban
- A karbantartások és ellenőrzések dokumentálása
- Automatikus értesítés a közelgő karbantartási és ellenőrzési időpontokról
Áttekintés és FEM/biztonsági ellenőrzés egy pillantással:
Az alkalmazással a felhasználók áttekintést kapnak a targonca-flotta összes közelgő ellenőrzési időpontjáról. Négy héttel a karbantartási vagy biztonsági ellenőrzések esedékessége előtt a rendszer automatikusan üzenetet küld. Az esedékes ellenőrzési dátumok esetén figyelmeztető üzenet jelenik meg a képernyőn.
- A targoncak kihasználtságának pontos értékelése
- A potenciális megtakarítási lehetőségek egyszerű és gyors azonosítása
- Automatikus értesítés, ha a kihasználtság a meghatározott határértékek alá csökken
A targonca használatának összefoglalása:
Az alkalmazás összegyűjti a targonca GSM-dobozában tárolt adatokat. A targonca kihasználtságának elemzése a bejelentkezés, a vezetés, az emelés és a leengedés rögzített ideje alapján végezhető el. A targoncak kihasználtságának összehasonlítása kontinensek/országok vagy helyszínek között lehetséges. A flottán belüli targoncak egymással is összehasonlíthatók.
- Kulcsfontosságú teljesítménymutatók (KPI-k) automatikus generálása a költségek és a teljesítmény értékeléséhez
- A potenciálok azonosítása a KPI-k összehasonlításával több helyszínen, egyedileg meghatározott időszakokban
- A felhasználási és költségadatok analitikus összeállítása
A fő teljesítménymutatók összefoglalása:
Az alkalmazás előre meghatározott KPI-ket használ, amelyek automatikusan kiszámításra kerülnek az összegyűjtött adatokkal. A KPI-k jelentését az adatforrások (előfizetett alkalmazások) határozzák meg. Az összegyűjtött KPI-k könnyen felhasználhatók a flottakezelésről szóló diagramok vagy egyéb vizuális megjelenítések létrehozására. Lehetőség van a KPI-k részletes felbontására targonca-alapon, valamint a KPI-k hely, idő vagy más összehasonlító paraméterek szerinti összehasonlítására.
- Az egyes tehergépkocsik üzemóráinak aktuális áttekintése, beleértve a tehergépkocsi előzményeit is
- A magas kihasználtságú tehergépkocsik korai azonosítása a kopásból eredő meghibásodások miatti leállások elkerülése érdekében
- Automatikus riasztás, ha a megállapított üzemóra-határértékeket túllépik
A flotta üzemidejének áttekintése:
Az alkalmazás megjeleníti a targoncak összes jelenlegi és korábbi üzemidejét. Az összes üzemóra átlátható áttekintése lehetővé teszi a karbantartási intervallumok és a flotta kihasználtságának optimalizálását. A különböző tehergépkocsik üzemideje is összehasonlítható. A szerződéses határértékek túllépéséről vagy kritikus közelítéséről a felhasználó értesítést kap.
- Egyetlen targonca összes múltbeli eseményének megjelenítése és értékelése
- Eseménycsoportok gyors azonosítása vizuális összehasonlítással
- Egyszerű hozzáférés az egyes események részletes jelentéséhez
Minden egy forrásból:
Az alkalmazás lehetővé teszi a targonca-specifikus műveletek összegzését egyetlen képernyőn, hogy gyors áttekintést nyújtson az egyes targoncakról. Az alap lehetővé teszi a targoncak gyors és egyszerű összehasonlítását egymással. Az aktuális adatok mellett a flottakezelő alkalmazás a historikus adatokat is tartalmazza, hogy lehetővé tegye az időbeli fejlemények nyomon követését.
- További szolgáltatási számlák és szolgáltatási jelentések egyedi bevitele
- Dokumentáció és adatkarbantartás a harmadik féltől származó szolgáltatásokhoz
- A "Költségjelentés" és a "Karbantartás-ellenőrzés" áttekintéseinek módosítása
Flottakezelés egyetlen forrásból:
Az alkalmazással a STILL-ügyfelek számára az is lehetséges, hogy gyorsan és egyszerűen nem STILL-szolgáltatási jelentéseket készítsenek dokumentációhoz vagy nyomtatáshoz. Emellett a vegyes flották üzemeltetői a nem STILL tehergépkocsikra vonatkozó szervizjelentéseket is létrehozhatnak a rendszer frissítése és a nem STILL tehergépkocsik neXXt flottában való megjelenítése érdekében.
- Kiegészítő targoncainformációk gyors kiegészítése
- Opcionális beviteli képernyő a külső szolgáltatóktól származó költségek beviteléhez
- Különböző gyártók targoncainak egyedi létrehozása a rendszerben
Egyénileg állítható:
Ez az alkalmazás lehetőséget biztosít arra, hogy egyedi adatokat vigyünk be a rendszerbe. A belső információk beviteléhez különböző beviteli képernyők állnak rendelkezésre. A felhasználó megadhatja, hogy mely targoncakat kell értékelni, és melyeket kell figyelmen kívül hagyni.
Egyénileg állítható:
Személyes kapcsolat
Helyi kapcsolattartója szívesen válaszol kérdéseire. Ismerje meg a flottakezelés lehetőségeit a STILL neXXt fleet segítségével!
Adatlap
További információkat a STILL neXXt flotta adatlapján talál.
Kérelem a következő címre: STILL neXXt flotta
Kérjük, töltse ki az alábbi űrlapot. A lehető leghamarabb válaszolunk Önnek.